Propozycja dla wszystkich wspaniałych ludzi, którzy prowadzą mały biznes i są sobie sterem żeglarzem i okrętem.
Pokaż siebie i swoją firmę na Charmsach Biznesu 11 października 2013 roku w Bydgoszczy.
TWOJA WIZYTÓWKA
Zamieść w naszym wydaniu swoją wizytówkę. Opowiedz uczestniczkom
i uczestnikom Charmsów Biznesu co robisz i gdzie Cię można znaleźć.
Szczegóły:
Powierzchnia wizytówki 9cmx4cm w poziomie.
Cena zamieszczenia gotowej wizytówki 50 zł netto.
Cena zamieszczenia wraz z przygotowaniem projektu wizytówki 100 netto.
Wydanie jest w formacie A4 i trafia do wszystkich uczestniczek spotkania. Nakład 150 sztuk.
Rezerwacja wizytówki do 1 lipca.
TWÓJ STOLIK
Zaproś do swojego stolika zainteresowanych i porozmawiaj o tym, co robisz. Rozstaw roll-up, pokaż ulotki i siebie:).
Szczegóły:
Zapewniamy stolik barowy z przybraniem. Możliwość postawienia roll-up’u, catering, materiał zdjęciowy z wydarzenia. informacje o Tobie i firmie na profilu Charmsów na Facebooku.
Cena 200 zł netto.
Przy wyborze TWOJEJ WIZYTÓWKI I TWOJEGO STOLIKA rabat 10%.
Rezerwacja stolika do 1 lipca.
Jeżeli chcesz zamówić materiały promocyjne swojej firmy (np. roll-up, wizytówki, ulotki), zgłoś się do nas. Zaproponujemy rozwiązania w zadziwiająco przystępnych cenach.
Joanna Czerska-Thomas, Agencja Reklamowa M4Bizz, joanna@m4bizz.pl, tel. 501 925 206 (www.M4Bizz.pl)
Justyna Niebieszczańska, Bridgehead PR, info@bridgehead.pl, tel. 607 877 286 (www.bridgehead.pl)